خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

تور کانادا


 
قيمت 0ريال

تور کانادا
تور کانادا
کانادا به انگلیسی Canada، کشوری است وسیع در شمال قاره پهناور آمریکای شمالی. این کشور که دومین کشور بزرگ دنیا می باشد، دارای بزرگ ترین خطوط ساحلی در جهان بوده و از این حیث تور کانادا کشوری محبوب برای مسافرت گردشگران می باشد. لغت کانادا از زبان ایروکویین گرفته شده و به معنای روستا می باشد. گردشگران تور کانادا، در ادامه با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعاتی درباره موقعیت، آب و هوا، زبان، دین و جاذبه های گردشگری آن در اختیارتان قرار دهیم. اطلاعات و موقعیت شهری کانادا با مساحتی حدود 9.98 میلیون کیلو متر مربع دومین کشور بزرگ دنیا پس از روسیه می باشد. این کشور پهناور با کشور آمریکا بزرگ تری مرز زمینی مشترک را در جهان دارد. کانادا از شمال به اقیانوس منجمد شمالی متنهی شده و اطراف آن را آب های اقیانوس های آرام و اطلس در بر گرفته است. همچنین می دانیم که این کشور از جنوب و شمال غرب با آمریکا همسایه است. جمعیت این کشور طبق آمار سرشماری سال 2016، 36.29 میلیون نفر تعیین شده است. 
آب و هوا در این قسمت گردشگران تور کانادا می توانند اطلاعات مختصری درباره آب و هوای این کشور، برای سفر به آن به دست آورند. کانادا در اغلب روز های سال سرد بوده و دارای اقلیم آب و هوایی سرد و قطبی می باشد و با داشتن بزرگ ترین پیست ها اسکی در جهان، مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کانادا در همه فصل های سال قرار می گیرد. لازم به ذکر است تابستان های این کشور اغلب دارای دمای هوای معتدل بوده و این فصل نیز بسیار مناسب گردشگران تور کانادا می باشد. 
زبان و دین زبان رسمی کشور کانادا انگلیسی و فروانسوی به صورت مشترک و یکسان است، با این حال گفتنی است حدود 6.6 میلیون نفر از مردم این کشور به زبان فرانسوی تکلم می کنند. با توجه به این که مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند گردشگران تور کانادا برای برقراری ارتباط دچار مشکل نخواهند شد. در این کشور دین رسمی تعیین نشده است اما جالب است بدانید 77 درصد از کل جمعیت کانادا از پیروان دین مسیحی بوده و بی دینان این کشور با حدود 16.2 درصد در مقام دوم قرار گرفته اند. 7 درصدر باقی مانده از جمعیت کشور به ترتیب به دین های اسلام، یهودیت، بودایی، هندو و سیک معتقدند. 
جاذبه های گردشگری کشور کانادا دارای حقایق، جاذبه ها و شگفتی های عظیمی برای گردشگران تور کانادا است که در این قسمت تنها به ذکر چند مثال می پردازیم: پارک ملی گراس مورن، بندرگاه داخلی ویکتوریا، کلگری استمپید، خلیج فاندی، بندرگاه داخلی ویکتوریا، چرچیل، آبشار نیاگارا، اولد کبک و دریاچه مورین.
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت